Női vonzerő szolgálatában az egészséges életmód!

A vággyal teli élet nem álom csupán, az egészséges életmód, a rendszeres sport és a megfelelő étkezés sokat segíthet.

bigstock-young-attractive-woman-flirtin-227413615.jpg

A libidócsökkenés természetesen a nőket is érinti, ráadásul komoly lelki és párkapcsolati problémává fajulhat a probléma. A háttérben sokféle ok állhat: a kimerültség, a stressz, valamilyen szorongás, a párkapcsolat megromlása, hormonális problémák, helytelen táplálkozás és a mozgásszegény életmód a leggyakoribb okok.

Több kutatás igazolta, hogy a rendszeresen sportoló párok jóval ritkábban és kevésbé küzdenek libidóproblémával. Mozgás után ugyanis megemelkedik az ember tesztoszteronszintje, s ez mindkét nemnél fokozza a nemi vágyat.Ezek szerint bármilyen sport segít a probléma megoldásában, bár léteznek azonban olyan mozgásformák, amelyek kifejezetten vágyfokozó hatással bírnak. A női jóga irányítottan képes befolyásolni a hormonális folyamatokat, ezáltal fokozza a nemi vágyat és rugalmassá teszi az intim izomzatot. Az AVIVA torna szintén képes az egészséges hormonális egyensúly kialakítására és fenntartására, erősíti az intim izomzatot és jót tesz a termékenységnek. A Kriston intimtorna pedig magyar találmány, Kriston Andrea nevéhez fűződik, akit az inspirált, hogy a szülés után megviselt női szervek egészségét segítsen visszaszerezni. Ahogy módszerét fejlesztette, tökéletesítette, egy komplex, női intimtornát dolgozott ki, amelyet ma már világszerte ismernek és elismernek, rengeteg nőgyógyászati probléma megelőzésére és gyógyítására alkalmas.

Köztudott, hogy a táplálkozásnak is nagy szerepe van a hormontermelésben, a hormonoknak pedig a szexuális vágy fenntartásában. A nemi hormonok termelődéséhez elengedhetetlen a fehérje fogyasztása. Aktív életmód mellett – amiről már tudjuk, hogy szintén jót tesz a libidónak – több fehérjét, azaz proteint fogyasszunk, a testsúly és aktivitásszint meghatározza, hogy mennyi a pontos igény. A fehérjék természetes forrásai a tejtermékek, a húsok, a tojás és a hüvelyesek. A fehérjedús étrendet érdemes vitaminokban és antioxidánsokban gazdag gyümölcsökkel és zöldségekkel kiegészíteni: a bogyós gyümölcsök, a paradicsom, a piros szőlő, az olajos magvak, a brokkoli, a spenót, a répa, a fokhagyma nagyon jó választásnak A boldogsághormonként is nevezett dopaminra is érdemes odafigyelni, amely kémiai kapcsolatban van a boldogság és vágy érzésével. Ma már léteznek úgynevezett dopamindiéták is, amelyek előnyben részesítik a dopaminszint fenntartását elősegítő ételeket. Érdemes a tirozin tartalmú, dopaminszint növelő mandulát, avokádót, dióféléket, szezámmagot, tökmagot és banánt, avokádót, továbbá zöld, piros, sárga zöldségeket és gyümölcsöket gyakrabban fogyasztani. Mindemellett pedig kerüljük a magas cukortartalmú alkoholt, a koffeint, de a keményítőtartalmú szénhidrátokat is. S bár a cukros, csokis édességek hirtelen dopaminemelkedést okoznak, ezután még inkább visszaesik a boldogsághormon szintje, így nem ajánlottak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fitprotein.blog.hu/api/trackback/id/tr6914040532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

A FitProtein blogról

Rendszeresen sportolsz, tudatosan táplálkozol, esetleg odafigyelsz a súlyodra? Ha igen, akkor itt a helyed! Tudj meg mindent a proteinről, a kiegyensúlyozott diétákról, és az aktív életről!

Facebook oldaldoboz